Cantek

Thursday, July 28, 2011

Segan



Berikut beberapa perkara yang menyebabkan aku cukup segan hari ini:

1.     Segan dibelanja mak makan mee goreng basah tengah hari tadi.
2.      Segan terjumpa kawan (girl) sama tuition dulu. Sungguh cantik dia.
3.     Segan dia dah mampu beli kereta Ezora, bawa mak dia jalan-jalan.
4.     Segan bila dia tanya apa kerja sekarang. Dia keja Nurse.
5.     Segan pagi tadi aku pakai sangat selekeh kuar dengan mak lepas tu terserempak pulak dengan dia.
6.     Segan pula bila dia mula menegur aku, sebab aku lama TERPEGUN melihat dia makin cantik.
7.     Segan bila Mak bayar barang kat kounter, saya pulak tunggu saja ditepi.
8.     Segan bila di Waston orang panggil saya ABANG.
9.     Segan pulak nak minta mak tolong reload. Tak pe la xperlu reload.
10.   Segan la nak tulis yang terakhir nie. Malunyer @_@

p/s: Hari ini ialah hari segan SEDUNIA>>

No comments:

Post a Comment