Cantek

Friday, March 18, 2011

Klon Ambun

Penah ku terpikir mun la manusia bernama AMBUN tok ada klon 3-4 orang gik kan best....banyak benda bole siap dengan sekejapnya... sik perlu berkamboh ke sana sini situ nak...Kadang2 pening juak mun semua orang memanggil nama pada masa yang sama...semua mok pada masa yang sama ...gne la mok molah...masalah nya aku sorang jak...




Sabar auk...mun aku tok ada duit lebih sikit kelak aku POLAH KLON banyak2 aa...semua siap on time. Sik perlu risau...semuanya selamat dan lancar...sik perlu gik orang mok sentap ngan aku..kecik ati ngan mulut lazer aku....yes...i'm sometimes RUDE..i have to do it..and i'm SO SORRY for that attitude~~ ...but i know my limits...don't ever try it because you will see the DARK side of me~~
YOU labeled me as a RUDE guy..because you're not that close to me... Never judge people if you don't know them well~~

p/s: aku sik kisah polah kerja...i really don't mind...but always give me time to do it..i will try my best..*bukan senang mok puaskan hati pelanggan~~

2 comments:

  1. what's up ambun? sabar2.. bOh tensen2..
    is it bOut d drama? pdh jak mun mOk mntk tlg.. wlaupOn aku x pndey gilak, maybe i can help..

    ReplyDelete
  2. Stress ka jee..? Perlu more man power? I will snap my fingers and bring in more slaves for you bebeh.

    ReplyDelete