Cantek

Wednesday, February 23, 2011

Sometimes i have difficulty to say the word 'NO'...i don't know why...even though it hurt my feelings but still i will do it...that is why they took my feelings for granted...my friends always advised me "Iboh lalek ngan sidak nya Ambun!!"...but still i care about them...masih lagi jadi PAK TURUT...Mr Freddy n Mr Sapri akan selalu jadi tukang marah...statement sentap mereka :

"Dik tok kelalu manah ngau orang...nyak orang berani pijak kepala ko" 
Aku selalu sentap  mun nya lazer aku..haha..*rindu mok kena marah*..lepas iya baru ku sedar..mun sik still molah juak~~
  • Even though aku marah-marah...tapi masih juak mok molah benda nya...selalu nya atas dasar KASIHAN...*contoh terdekat proposal ari ya* (mok harap sidak ...tanyak pasal iya pon sik ada..dah siap barula~~*malas ku*) a big thanks to Miss Ain kerana sudi mengedit ~~
  •  Selalu tempat orang mengadu domba....memang dari maktab dolok...orang akan cari mun ada masalah. buat appointment gik iya....aku n Julian siap tampal notis mun banyak gilak pelanggan...but still sidak akan jenguk dari tingkap...haha*nang horror*
  • Pelik tentang aku tok ialah : Aku akan tolong orang sehinggakan benda iya menyusahkan diri sendiri...sebab aku tok bukan jenis berkira bah...MATEMATIK pun belum tentu pandei kira...that's why aku selalu bengong mun pasal DUIT..hihi
Sebab iya orang akan ambik kesempatan dari aku tok...senang jak mok tenyeh2 aku... pijak2 sikit...baru la PERISA AMBUN SANGAT SEDAP....bole dimakan bila2 masa sahaja...

p/s: kepada sapa yg terasa ...naseb la...i'm a BITCH indeed...DIVA bah~~

4 comments:

  1. paham ku pa ko rasa. aku pun gya juak ba.hihi sabar jak la.sebab ya ku hepi kawan ngan kau and cdak ain. no pressure koh =)

    mun kita sentap, orang sentap balit. mun kita madah no, orang padah kita berkira.susah

    ReplyDelete
  2. kann~ sik pressure...yang penting happy...mun stress kelak darah tinggi aih~~...semua mok sentap ngan kita kan...aku lazer...nangis kelak..ceh...BELIK~

    ReplyDelete
  3. A bitch who can't say "no". muahahaa

    ReplyDelete
  4. *sigh*

    ndai jako ku sulu. macam NO nya perkataan yang paling susah ka pansut ari mulut.

    ReplyDelete